קרן מיוחדת תסייע ליצואנים ישראלים

    דוד קורצווייל No Comments on קרן מיוחדת תסייע ליצואנים ישראלים
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קרן הסיוע לפרויקטים ולמכרזים בין-לאומים של משרד הכלכלה יוצאת שוב לדרך. הקרן, המופעלת ע"י מערך כלי סיוע לתעשייה במינהל לסחר חוץ, משתתפת ב- 50% מההוצאות המוכרות ע"י הקרן הכרוכות בהגשת מועמדות למכרז ועריכת סקר היתכנות – זאת עד להיקף סיוע מרבי של 800,000 ש"ח. בכך מסייעת הקרן לחברות ישראליות להשתלב בפרויקטים בינלאומיים ומספקת, נוסף על המימון, הכוונה וליווי מקצועיים בשלב הגשת ההצעות במכרזים.

    קרן הסיוע החלה את פעילותה בנובמבר 2010. מאז הקמת הקרן אושרו יותר מ-80 בקשות לסיוע, בהיקף מצטבר של למעלה מ-25 מיליון ש"ח. בימים האחרונים נפתחה הקרן מחדש להגשת בקשות לסיוע לחברות ישראליות במימון העלויות הכרוכות בהשתתפות בפרויקטים בין-לאומיים.

    מסיכום פעילות של הקרן שבוצע לאחרונה עולה כי חברות שקיבלו סיוע וליווי מצד הקרן צפויות להכנסות של למעלה מ-250 מיליון ₪ בעקבות זכייה במכרזים ובפרויקטים בינלאומיים.

    אוהד כהן, ראש מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה מציין: "על מנת להגביר את הפוטנציאל המסחרי של חברות ישראליות בחו"ל מפעיל המינהל מגוון כלים המסייעים לחברות לפעול בשוק הפרויקטים והמכרזים הבין-לאומי, ובכך ולממש את פוטנציאל היצוא לשווקי יעד. הקרן משתתפת בסיכון של החברות הישראליות שמתמודדות במכרזים ובפרויקטים, ומיועדת למעשה להגדיל את מספרן של החברות המגישות מועמדות לפרויקטים בזירה הבינלאומית."



    0 תגובות